[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sre Jul 12 10:49:15 CEST 2000

On 11 Jul 2000, at 21:40, Iztok Umek wrote:

> No, eni smo placani z "letno" predpostavko. xxx k denarnih enot na leto. S tem

pravzaprav sem hotel "obdelati" način reševanja  za večino
"pokvarjenih" računalnikov s Polkni, ne pa urnih postavk/davkov ipd.

In tudi okrcati prodajalce strojne opreme v .SI.

--
Advertising : the science of arresting the human
intelligence for long enough to get money from it.

Dodatne informacije o seznamu Starilist