[ LUGOS ] RELAYING IN SPAM

Borut Rozman dj na zipp.nu
Sre Jul 26 22:53:18 CEST 2000

Tako ti povem da SO ga odkrili in smo že en dober mesec in pol na spam relay
listi, uporabnikom, pa bi rad omogoči prepošiljanje samo, če obstaja
UPORABNIK, če to naredim, bo stvar čisto vredu. Upam da mi ne bo potrebno
uporabiti avtentikacije, pa še enega pop3 in smtp strežnika se mi pa res ne
da do toliko naučiti kot sem se sendmaila... Prej pa je nekdo na winih pač
imel odprt relay za vse, zato smo na black listi, sedaj pa mi manjka samo še
ta test, da če mi nekdo vpiše user@[122.122.122.122] ip (ta je izmišljen) da
SMTP mail lepo zavrne, ne pa da ga sprejme in doda ime serverja. Kako
odpraviti še to?

Any clues

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Borut Mrak
Sent: Wednesday, July 26, 2000 7:47 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] RELAYING IN SPAM

On Wed, Jul 26, 2000 at 07:26:14PM +0200, Borut Rozman wrote:
> Khmm, rad bi naredil server, kateri bi pošiljal maile skozi SMTP tako, da
bi
> vsi userji, kateri so na strežniku s katere koli lokacije pošiljal e-maile
> skozi ta strežnik, brez avtenikacije, pač če ima TAK e-mail ki obstaja v
> virtusers, ga prepošlje.
>
> Bi mi kdo pomagal
> PS od faq in manuala se mi že meša...

Emm...en nasvetek: Ne pocni tega. Ce sem lahko jaz 50 dumb userjev izucil,
naj uporabijo mail server od provajderja, kadar so doma, jih bos lahko
tudi ti.

Ce pa vseeno mora bit tako, pa naredi avtentikacijo POP-before-SMTP ali
celo SMTP AUTH. Zadnje verzije Sendmaila podpirajo oboje, prav tako
kaksen drug smtp streznik, ki bi ga priporocil namesto Sendmaila
(Postfix, Qmail).

Sicer je bolj malo moznosti, da bojo spammerji odkrili en tak manjsi
slabo zasciten streznik, vendar je pri nas drug problem...pregovorna
fousija...slejkoprej se bo nasel kdo, ki bo odkril, kako poteka
avtentikacija pri tvojem strezniku in bo posiljal cez tvoj streznik
mejle v imenu enega od tvojih uporabnikov.

lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si