[ LUGOS ] Prenos serijskega porta po ethernetu

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sre Jul 26 19:30:58 CEST 2000

Peesmo, tole sem pa ze PARKRAT tule slisal.

Predvsem se pojavlja vprasanje, za kaj to rabis.
Ce pises svoj program za delo prek serijca, se
pac sconnectaj na tisto masino, ki ga ima, tam pa postavi
en neumen server.
Ce rabis zadevo za kak drug program, se malo bolj potrudi in spelji
internet promet na stdio, potem pa tisti drugi program uporabi
na njem namesto na portu.
mogoce bi si lahko celo kaj pomagal z ukazom mkfifo, samo ne vem, ce bi slo cez
fifo lahko v obe smeri.

Pa ne pozabi, da ethernet prenasa pakete, velike prbl. 1500 characterjev,
kar pomeni, da bo tvoj programcek, ce bo prenasal po eno crko, verjetno
zapravljal precej bandwidtha.

Povezano vpraanjce:
Ce posljem prek etherneta na neko masino 2 IP paketa v kratkem casovnem
razmaku, vsak velikosti 567 bytov, ali bosta potovala v istem ethernet
frame-u ? Ce ne, koliko bandwidtha gre v 0, ce uporabljam TCP in
zahtevam "push" ob vsakem pisanju ? A se to dogaja pogosto ?

Se eno malo manj povezano vpraanje:
A se je ze kdo na tej listi ukvarjal z IPv6 ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist