[ LUGOS ] Sendmail header rewriting...

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sre Jul 26 17:01:23 CEST 2000

On Wed, Jul 26, 2000 at 02:02:24PM +0200, Mitja Zabukovec wrote:

> kreirati moras genericstable.
> v sendmail.cf izgleda to tako:
>
> # Generics table (mapping outgoing addresses)
> Kgenerics btree /etc/sendmail/genericstable
>
> potem pa napises ASCII file, kjer ima entrye npr.:
> user na drugamasina.bla	pravoime na pravadomena.nebla
>
> nakar generiras bazo genericstable z makemap.
>
> Obratno operacijo dela virtusertable

Ne, to ni resitev, mogoce sem tudi malo narobe navedel header, ki bi ga
zelel popravit... Oz, ce se ne motim se temu rece envelope...

>From owner-lugos-list na www.lugos.si Wed Jul 26 12:40:29 2000

Takole zgleda mail, ki pride iz lugos liste. Moj mail, ki pride iz masine za
firewallom pa zgleda priblizno takole:

>From user na nonexistent.domain.foo Wed Jul 26 12:40:29 2000

Problem je v tem, da ce pride do bounca maila, potem MTA vrne mail na
Return-Path, ki pa je napacen! Ker te domene ni. Return-Path bi moral biti
user na valid.domain.com

No ja... V bistvu sem ze pogruntal kako zadevo resit. Sicer ni najlepsa
resitev ampak deluje.

Na nonexistent domain se da kot Djvalid.domain.com in potem mail ven
direktno posiljas.

David!
ADIDAS - All Day I'm Dreaming About SeX

Dodatne informacije o seznamu Starilist