[ LUGOS ] Sendmail header rewriting...

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Sre Jul 26 14:02:24 CEST 2000

Živjo,

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
> Kako prepricati sendmail, da popravi header maila, ki ga posilja ven?
>
> Na neki masini nastavim sendmail. Na drugo masini, ki je na interni mrezi
> tudi nastavim sendmail in sicer tako, da ima prvo masino za relay host. Ko
> iz druge masine posljem ven mail je v headerju se vedno user na drugamasina.bla
>
> Recieved from user na drugamasina.bla
>
> In se nekaj drugih Recieved polj ostane takih kot jih nastavi masina za
> masqed mrezo.
>
> Jaz bi rad od mojeka smart relaya, naj bo malo SMART! In naj popravi header
> [...]

kreirati moras genericstable.
v sendmail.cf izgleda to tako:

# Generics table (mapping outgoing addresses)
Kgenerics btree /etc/sendmail/genericstable

potem pa napises ASCII file, kjer ima entrye npr.:
user na drugamasina.bla	pravoime na pravadomena.nebla

nakar generiras bazo genericstable z makemap.

Obratno operacijo dela virtusertable

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist