[ LUGOS ] Raid

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Pet Jul 14 19:58:12 CEST 2000

Pozdravljeni

Zanima me nekaj v zvezi z raidom pa se mi zdi da kljub branju how tojev
nimam razsciscenih vseh pojmov. Hocem namrec narediti raid1 polja.

Imam sledece:

3 diske razdeljene na veliko particij, zanimive sta samo dve.

Na disku /dev/hdb1 imam particijo /backup kamor se mi backupa celoten
sistem s programom BRU 2000. Disk hdc oz. particijo /dev/hdc1, ki je enako
velika kakor /dev/hdb1 bi zelil narediti mirroring, tako da ce mi bi bil
disk hdb hin bi imel celoten backup na hdc-ju.

Particija /dev/hdc1 je ze oznacena kakor raid particija, ko sem jo naredil
z RH6.2 Disk Druidom.

Sedaj me zanima kaksen naj bi bil /etc/raidtab in raid.conf, pa se to kam
shranim raid.conf ce je potreben.

Upam, da mi bo kdo vedel pomagati ali priporociti kaksna boljsa
navodila.

LP,

--
Davor Guttierrez