[ LUGOS ] /dev/ttyS0 ne dela :(

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Jul 29 09:08:45 CEST 2000

On Fri, Jul 28, 2000 at 09:17:03PM +0200, Bostjan Muller wrote:

> Device /dev/ttyS1 je normalen mali "moski" com port, /dev/ttyS0 pa je tista
> sirsa varianta, ki izgleda skoraj tako kot "moski" lpt port, zanj imam adapter,
> katerega se poveze na navaden kabel z navadnim malim "zenskim" portom. In ta

Hoces reci, da je ttyS1 (com2) 9pin male konektor, ttyS0 pa 25pin male
konektor na katerega imas prikljucen adapter 9-25? :)

> druga varianta mi ne deluje ne z ups-om, ne z modemom, gpm - miska pa deluje v
> konsoli zadovoljivo - nekaj erorjev, vendar deluje. Z minicomom mi na

Kaj pa je to nekaj errorjev? A se gpm odziva, tako da premikanje kurzorja
vidis ampak ga ne mores kontrolirat, ali na zacetku ko gpm startas javi
nekaj errorjev in potem deluje normalno.

> Ali je kdo imel podobne probleme - in kako jih je resil - zelo bi vam bil

Mogoce je tisti pretvornik za 9-25 zanic. :)

David!
Windows 95 - Don't let them calculate your taxes.

Dodatne informacije o seznamu Starilist