[ LUGOS ] /dev/ttyS0 ne dela :(

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Pet Jul 28 21:17:03 CEST 2000

Pozdravljeni!

Ugotovil sem, da mi zacuda /dev/ttyS0 ne dela vec - z gpm-om se nekako, ampak
modem ali pa UPS pa sploh noceta komunicirati preko tega device-a.

Stvar je sledeca:
masina je i486DLX/44 CyrixInstead 16MB ram Slackware 7.0 kernel 2.2.17pre9

Devica o katerih govorim /dev/ttyS0 /dev/ttyS1 (com1 & com2).

Device /dev/ttyS1 je normalen mali "moski" com port, /dev/ttyS0 pa je tista
sirsa varianta, ki izgleda skoraj tako kot "moski" lpt port, zanj imam adapter,
katerega se poveze na navaden kabel z navadnim malim "zenskim" portom. In ta
druga varianta mi ne deluje ne z ups-om, ne z modemom, gpm - miska pa deluje v
konsoli zadovoljivo - nekaj erorjev, vendar deluje. Z minicomom mi na
/dev/ttyS0 ni uspelo vzpostaviti povezave z modemom, ker na tem portu nic noce
narediti - ne init string ne nic, wvdialconfig mi rece da tam pac ni modema ko
posle AT0 oz. ATQ - ne vem tocno kaj.

Ali je kdo imel podobne probleme - in kako jih je resil - zelo bi vam bil
hvalezen za pomoc, ker imam to masino trenutno se za dial-out, ter backup in mi
tole precej otezi situacijo.

Vnaprej hvala za pomoc!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist