[ LUGOS ] Win forever

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Jul 26 15:09:03 CEST 2000

On Wed, Jul 26, 2000 at 02:56:55PM +0200, Andra` Tori wrote:
> To mi ni dovolj .. hocem da imam en sam multi platform box..

wtf?!

> sem probal, worked it did not ...

Netscape uporablja navadne unix mailboxe... Ce jih skopiras z windowsov
na linux, bojo lepo delali z netscapeom pod linuxom, windowsi, hp-ux-om
in se cim. Bere jih tudi pine, mutt ipd. Za netscape moras zraven
skopirat se .imefolderja.overviews ali nekaj podobnega.

Tja not si netscape pise dodatne informacije o mailboxih.

> res pa je da se nisem ne wem kako potrudil, moral je bit neki trivialnega,
> sam nisem mel casa..

Jaz sem v windowsaskih casih uporabljal pegasus...in ko sem hotel presaltat
na linux sem enostavno mailboxe izvozil v netscape format in jih prenesel
na linux particijo.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I would like to suggest that you not use speed, and here's why:  it is going
to mess up your heart, mess up your liver, your kidneys, rot out your mind.
In general this drug will make you just like your mother and father.
                                                           -- Frank Zappa

Dodatne informacije o seznamu Starilist