[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Jul 23 15:46:53 CEST 2000

> a mi lahko kdo prosim enkrat dokoncno razlozi, kaj je ta zadeva pri
> IBM diskih, ko ga lahko "najumpas", da se obnasa kot disk z 15 oz. 16
> glavami ?
Ce se ne motim, je imel DOS (in stari BIOSi) nekoc v klicu, c katerim si
dostopal do poljubnega sektorja, naslov sektorja postavljen v
BX register (OK, tule nisem vec ziher) in nekako razdeljenega po
bitih - nekaj bitkov za disk, nekaj za glavo, nekaj za track, nekaj za sector.
Ce se ne motim, so bili za glavo alocirani 4 biti - to pomeni, da BIOS
ne bi mogel dostopati do 16. glave.

Seveda je vse tole precej nezanesljivo, ker ze dooooooolgo nisem gledal
seznama BIOS interruptov, poleg tega pa listinga nimam nikjer
na disku, da bi podatke preveril.

Ce te zanima vec, poskusi kje najti Norton Guides (al je Northon ? nisem
ziher...).

Dodatne informacije o seznamu Starilist