[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Saso sasko na slo.net
Sob Jul 22 14:02:46 CEST 2000

> Tudi sicer imas pri IBMu zivo cudo za nastavit.
> Master,slave, single; 16 heads, 15 heads, ... ...

a mi lahko kdo prosim enkrat dokoncno razlozi, kaj je ta zadeva pri
IBM diskih, ko ga lahko "najumpas", da se obnasa kot disk z 15 oz. 16
glavami ? Vem, da ma to neke veze z to mejo pri 2GB, vendar se vedno
ne vidim povezave, kaj bi moral naresti s tem jumperjem, ce bi ga
hotel dati na neko 486 (kot sem imel enkrat problem, ki sem ga resil z
Ontrack software-om), da bi videl celega.
Problem je v tem, da mi zasede MBR, in potem ne morem dati gor nekega
spodobnega boot managerja. Plus, disk ni bil prenosljiv  (zgubil 5GB
podatkov!)
Vnaprej hvala za vsa razsvetljenja  ;-)

LP,
Saso