[ LUGOS ] RH 6.2 na WIN FAT

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Pet Jul 28 11:16:26 CEST 2000

On Fri, 28 Jul 2000 sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si wrote:

> Dobro jutro!
>
> Na vaše vprašanje sicer ne vem odgovora, ker mi ni jasno, kako lahko operacijski sistem linux inštalirate na Windows particijo.

To pocne UMSDOS.

> V primeru, če imate particije narejene v dosu, jo morate najrej zbrisati in potem narediti nove linuxove native in swap particijo. Payite na korensko particijo.
>
> Sporočite, ali vam je uspeli. S kolegom -e 2 tedna poskušava inštalirati RH 6.2,
> pa nama ne uspe, ker imam 30 G disk z 35** cilindri, namesto 1024. Enkrat je boot particija prevelika, drugic premajhna (hotela sva ga prenesti naokoli in sva dodala 6 G disk s 1024 cilindri). Ali ima kdo kakšno idejo, kako inštalirati dual boot na tak 30 G disk s preveč cilindri?

Root particija naj bo pod temi 1024 cilindri, se pravi naredis root (/)
particijo, veliko pribl. 500 MB, in instaliras lilo v MBR. Potem naredi
swap particijo, dos particijo in se eno veliko ext2 particiji, ki bo
mountana pod /usr. Mislim, da je to vsa magija.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist