[ LUGOS ] RH 6.2 na WIN FAT

Marko Bevc fonzie na kid.kibla.org
Pet Jul 28 10:27:45 CEST 2000

yo!

gre tudi na fat praticijo:)
hja, glede tvojega 30Gb diska, naredi si najprej eno particijo, reicmo
15MB, ki bo imela mountpoion /boot, nato swap, in se ostalo za linux
native z mountpointom /. Newem zakaj ti to nebi delalo...bistvo je samo da
je boot particija pod 1024 cylindrom. Ce pa te ze to tak muci, pa su
zdownloadaj novega lilota.

ajde

MArko

Dodatne informacije o seznamu Starilist