[ LUGOS ] RH 6.2 na WIN FAT

sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si
Pet Jul 28 08:33:35 CEST 2000

Dobro jutro!

Na vaše vprašanje sicer ne vem odgovora, ker mi ni jasno, kako lahko operacijski sistem linux inštalirate na Windows particijo.
V primeru, če imate particije narejene v dosu, jo morate najrej zbrisati in potem narediti nove linuxove native in swap particijo. Payite na korensko particijo.

Sporočite, ali vam je uspeli. S kolegom -e 2 tedna poskušava inštalirati RH 6.2,
pa nama ne uspe, ker imam 30 G disk z 35** cilindri, namesto 1024. Enkrat je boot particija prevelika, drugic premajhna (hotela sva ga prenesti naokoli in sva dodala 6 G disk s 1024 cilindri). Ali ima kdo kakšno idejo, kako inštalirati dual boot na tak 30 G disk s preveč cilindri?

Imejte se,

Sandra.

Dodatne informacije o seznamu Starilist