[ LUGOS ] exim - problemi pri odposiljanju.

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Čet Jul 27 22:42:17 CEST 2000

> 1. kot editor uporabljam gvim. Se komu sanja, kako pod
> njim dodam attachment ?
Hmm - jaz znam attachmente dodati samo pri default editorju.

> 2. za sortiranje uporabljam procmail. Kako naj exmh-ju povem,
> da so dolocena sporocila se neprebrana ?
"Ways to inc" v Incorporate Mail nastavi na none, Background Processing
v istoimenskem dialogu pa na flist (flist gre samo po folderjih pogledat,
kaj je novega).

> 4. do X displaya na svoji masini bi rad dostopal se z ene druge.
> XAuthority-ja, ker mi, ce uporabim xhost, exim ne dela pravilno ?
Na masini, kjer si: xauth list, izberes en display (najbolje da poberes vrstico
v paste buffer)
Na masini, kjer je exmh: xauth add <paste buffer>; export DISPLAY=host:number

Lep pozdrav,
          Matija

Dodatne informacije o seznamu Starilist