[ LUGOS ] zakaj ne dela?

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sob Jul 22 11:15:24 CEST 2000

Pozdravljeni!

Poskusal sem napisati popolnoma enostavno skripto za nek rpm, pa mi skripta oz
en del, ki uporablja test noce delati. Ukaz je sledec:
if [ "cat /etc/group |grep users |cut -c -5" = "users" ]; then
fi

Vendar pa ze ce iz ukazne vrstice izvrsim
test "cat /etc/group |grep users |cut -c -5" = "users" && echo 1 ne dobim 1
ampak nic, ce pa namesto = napisem != pa dobim 1 ????

Sam output ukaza cat /etc/group |grep users |cut -c -5 pa je users tako, da mi
ni jasno kje bi bila napaka - ce vse je tako kot bi moralo biti ???

Upam, da kdo vidi kje delam napako, prosil bi ce mi kdo pove kaj delam narobe.

Vnaprej hvala!

Bostjan

--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist