[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Jul 21 14:50:00 CEST 2000

On Fri, Jul 21, 2000 at 01:33:18PM +0200, Metod Kozelj wrote:

> kadar koli do sedaj je zacel crkovati kaksen kos zeleznine pod linuxom in
> sem jo takoj reklamiral, je oni 'serviser' zeleznino pognal pod $&/%#|}
> (pac necim) in po kaksni minuti izjavil, da njemu 'stvar cisto lepo
> deluje'. Gre za to, da linux okvare pokaze prej kot nekateri drugi OS.
> Zato je potrebno napol delujoc kos zeleznine 'uniciti' do konca (seveda
> skozi dovoljene nacine uporabe), preden se ga reklamira.

Jaz sem dozivel isto stvar ze kar nekajkrat... ne samo z diski pod linuxom
ampak tudi pod dosom, ko se je disk sam od sebe ugasal in prizigal (pa ni
bil apmd ;>)...

In potem ko odneses disk na servis ti rece, da so nasli gor nekaj slabnih
sektorjev ampak da so jih zdaj 'popravli' in ti skusajo disk dati nazaj.

> V kolikor bi kos zeleznine torturo prezivel, potem pa ... prosto po
> Nietzche-ju: kar ne ubije, krepi.

Jaz vse kar je ranjeno ponavadi ubijem... Ce te enkrat obstrelijo ne bos
nikoli tako kot si bill press

David!
Windows 95 - For people that are afraid of speed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist