[ LUGOS ] Win forever

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Jul 25 15:53:49 CEST 2000

Za mail uporabljam XFmail, ki je nestabilen, sicer pa kar uporaben.
Za web je kfm kar v redu, links je tudi fin.

> Nimam namena začeti svete vojne, vendar bi bil vesel, če bi se zgornji
> stavek glasil "Netscape to nikoli ni bil, KER: TO IN TO IN TO ...".
Netscape ne, ker:
Je bloat. Konfiguracija je tezavna. Pod konfiguracijo
mislim to, katere barve naj uporablja. Sam imam namrec skoraj v se v crnem,
kar je pri netscape-u treba doseci prek x-defaults, ki se mi jih ne da
editirati. Poleg tega ima neke svoje filtre, tako da ne vem,
ce sploh lahko uporabljam procmail. V glavnem se mi ne da niti iskati.

Se vedno iscem mail client, ki bo delal pod Xi, pokazal, koliko mailov
imam v folderjih in to storil za vec folderjev, znal dodati attachment,
delal pa bo tako, kot sicer mailx.
Za sortiranje / pobiranje s serverjev / posiljanje naprej naj skrbijo
ostali programi, ki jih imam itak na sistemu (procmail / fetchmail / exim).

Je ze kdo nasel kaj takega ? Se vedno nisem zbral dovolj jeze, da bi se
spravil sam programirati zadevo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist