[ LUGOS ] Win forever

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Tor Jul 25 14:17:22 CEST 2000

"Branko F. Gračner" wrote:

> hmja, še vedno se išče en konkreten mail program za unix...
> netscape to nikoli ni bil.

Od veliko ljudi sem slišal kritiko, da "Netscape Mail" ni tisto pravo,
pa mi še nihče ni znal utemeljiti, zakaj pravzaprav ne oz. predlagati
kaj boljšega.

Sam ga uporabljam že peto leto in sem še posebej vesel naslednjih
odlik:

 - Samostojno prepozna URL-je v besedilu, da jih lahko z enim
   klikom odpreš ali skopiraš.

 - Obstaja za Linux in za Windows in različici znata deliti
   mape s pošto.

 - Mape so v navadnem tekstovnem formatu, kar je uporabno, če
   želiš grepati za ključnimi besedami ali prilagoditi sporočila.

Pomanjkljivosti, ki sem jih še posebej opazil:

 - Različica za Linux ne zna popravljati še neodposlanih sporočil.
   Popravljam jih pač ročno z vi.

 - Naše črke pri vnosu prikaže po Latin 1.  Naslovniki jih vidijo
   normalno, tako da sem se na to že navadil.

Nimam namena začeti svete vojne, vendar bi bil vesel, če bi se zgornji
stavek glasil "Netscape to nikoli ni bil, KER: TO IN TO IN TO ...".
--
	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist