[ LUGOS ] Statistika prometa na gatewayu...

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Jul 6 07:56:02 CEST 2000

On Wed, Jul 05 2000, Janez Pirc wrote:

> Zanima me, ce obstaja kaksen nacin, kako na gatewayu (IP masquerading
> izveden z ipfwadm na kernelu 2.0.36), delat nekaksno statistiko prometa ven
> oz. uporabo omrezja. Torej, kateri IP iz intraneta dostopa kdaj in kolko
> casa na zunanjo mrezo, pomoznosti celo zasedenost bandwidhta, itd, itd...pa
> se ce obstaja kaksen program, ki bi te podatke obdelal in jih spravil v
> kaksno fancy (HTML?) obliko in spravil na web...

Vklopi IP accounting potem pa na freshmeat-u <http://freshmeat.net/&gt
poisci aplikacijo za IP accounting. Primer le-te je
<http://www.comlink.apc.org/~moritz/ipac.html&gt.
Ko enkrat dobis stevilke jih lahko v graf spravis z GNUplot ali
pa z RRD (ta je nadomestil MRTG). Tudi tega najdes na zgoraj
omenjenem freshmeat-u.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist