[ LUGOS ] zgodba

Damir HORVAT damir.horvat na ibe.si
Čet Jul 6 08:37:36 CEST 2000

Lepo pozdravljeni!

Vceraj, sreda, 5.7.2k, sem imel pot na Hrvasko. Na poti me je
ustavila policijska patrulja.

S sabo sem imel notebooka in to jim je takoj padlo v oci...
"Kaj je to?" je bilo prvo vprasanje. Po krajsi razlagi je sledilo
tole: "A pa mate vi gospod legalnlo programsko opremo?".
Hmm..."seveda imam" odvrem jaz.

"Lahko vidimo racune?" so vprasali oni. Jaz pa: "Jih nimam".
"Umm...nimate" odvrne policaj.
Ej, da ste videli face.....

No, po krajsem pogovoru sem prizgal masino. Cudno so
gledali... nekak so se smejali...nevem.

Njihov "nasmeh" je kmalu prerasel v resne poglede v boot
sekvenco in login prompt.

Po uspesni prijavi smo malo presnjofali sistem. Opaziti je bilo, da
niso pricakovali cesa takega.

Da zakljucim:
Kake pol ure kasneje so me spustili naprej....
In bistvo te zgodbe:

Zahvaljujoc Linuxu nisem bil oglobljen!
Do konca dneva in se zjutraj sem bil zeelooo dobre volje!

Namen te zgodbe ni blatenje policije, je le moje mnenje. Vsaka
podobnost je zgolj nakljucna!

Dodatne informacije o seznamu Starilist