[ LUGOS ] ipchains + log report

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Jul 11 11:10:34 CEST 2000

Ne bi hotel biti osoren, ampak poglej v arhiv liste, pred kratkim, cca 1 - 2
tedna je bilo nekaj na to temo.
Tudi jaz bi rad nekaj takega.

No, v arhivu je bil nek ala MRTG grapher, ki je kazal statistiko, ampak le
glede na promet. Vsaj tako sem jaz videl.

Sicer pa imas za squida precej dober utility, sqmgrlog. Super zadeva.

Cuk

p.s. Pri M$ so naredili za w2k server odlicen produkt, ki zna delati NAT, ja
bandwidth manager, etc, skratka res dober produkt na prvi pogled. Za sedaj
je se beta, vendar ima precej dobre moznosti nadzora in pregleda.
Vec na http://support.microsoft.com/isaserver/

Dodatne informacije o seznamu Starilist