[ LUGOS ] empty date

Matjaz Vrecar kesl-lists na softhome.net
Tor Jul 11 11:06:19 CEST 2000

smbuls> In sicer mi delajo težave nedefinirane vrednosti pri datumih.
smbuls> Loadam namreč stare podatke, kjer vsi rekordi ne vsebujejo
smbuls> zapisov in mi nekateri (kar precej) datumov manjka.
smbuls> Kako naj ga prazne vrednsti spravim v bazo? Sliši se smešno,
smbuls> samo enkrat podatek imam, drugič pa ne!

Pred 1 tednom sem tudi sam naletel na tak problem (pod win&access
tokrat) in ker se mi ni dalo doktorirati z insert stavkom sem naredil
malo okrog:

IF (datuma ni) naredi insert brez da podas datum
IF (datum je) naredi normalni insert, z datumom

Saj ce imas neko rutino, ki prepise podatke ni problema...

Matjaz /kesl
---
http://zastava.com/kesl
icq: 1744829