[ LUGOS ] CD in iso IMAGE

Igor IgorF na ix.netcom.com
Pet Jan 28 13:32:29 CET 2000

Vceraj sem poslal iz sluzbenega e-mail naslova
vprasanje na lugos-list o pecenju CD-ja. Zaradi
meni neznanega razloga se vprasanje na listi
ni pojavilo. Ali pa se je pojavilo in sem ga
spregledal.

tukaj je se enkrat:

Download-al sem  Mandrake 7.0 ISO image na
svojo masino.

Natancno sem sledil navodilom iz te strani:
http://www.linux-mandrake.com/howtos/iso/howtoisoen.html

Na svojem PC-ju imam Adaptec EZ-CD Creator 3.5c,
kar bi naj bilo OK.

KJE je moj problem ?

Ko je peka CD-ja koncana dobim na CD-ju en
ogromen fajl imenovan 'mandrake.iso', ki ,
na mojo veliko zalost, NI BOOTABLE.
Skratka, ce polozim pravkar speceno
CD-ejko v CD drive in resetiram
PC, na ekran NE dobim instalacijskega mandrake
programa. PC starta z WINDOWS-i.

toda, ce polozim v drive kupljeni CD Mandrake6.1,
PC starta z Mandrake instalacijo.

Ce pogledam vsebino kupljenega CD-ja Mandrake 6.1,
vidim popolno strukturo. Na njemu je en kup direktorijev
in pod-direktorijev. Kot sem ze omenil zgoraj, moj
doma zapeceni Mandrake7.0 vsebuje samo EN (1)
velik fajl.

Preprican sem, da delam nekje eno osnovnosolsko
napako, ki jo pa nikakor ne morem najti.  Skratka,
da ne dolgovezim prevec:

A mi lahko kdo pove, kako naj zapecem Mandrake7.0
ISO image na WINDOWS masini tako, da bi
rezultirajoci CD bil bootable ?

Vnaprej hvala za pomoc

Igor