[ LUGOS ] X terminal

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Jan 28 11:42:46 CET 2000

On Fri, Jan 28, 2000 at 09:45:47AM +0100, Mitja Zabukovec wrote:
> Zivjo,
>
> povsod berem, da lahko za X terminal uporabis kaksno 486 ali se bolj bedno
> masino, pa mi ni cisto jasno, kako je to mozno.
> Predpostavljam, da tako, da startas samo X server, window managerja pa ne,
> ker sicer bi rabil vsaj veliko RAM-a. Je to res ?
> Ce je, kako startas samo X server in potem priklopis gor remote aplikacijo ?
> Ce ni, kako potem naredis X terminal na slabi masini ( 486, 8Mb RAM ) ?

Na dobri masini pozenes xdm (oz. kdm, gdm ali nekaj podobnega) in v
nastavitvah dovolis slabi masini dostop. Prej si moras seveda prebrati
man strani in podobno.

Na slabi pa pozenes: X -query dobra.masina.si.

Ce imas na dobri masini tudi chooser, lahko pozenes:

X -indirect dobra.masina.si

in lahko si bos izbral, na katero masino se hoces logirat.

Works like a charm. SparcStation 2 z linuxom na Ultro 30 s Solarisom. Ce
bi hotel na SS2 poganjat karkoli razen X serverja, bi mi zraven zrasla brada.

Borut
borut.mrak na ijs.si
And he disappeared in a puff of logic.

Dodatne informacije o seznamu Starilist