[ LUGOS ] scannerji

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jan 2 22:53:46 CET 2000

On Sun, 2 Jan 2000, [iso-8859-2] Bo=B9tjan M=FCller [NEONATUS] wrote:

> Kolikor je meni znano je tu prilozena neka sumljiva scsi kartica, ki delu=
je le
> z tem scannerjem - ni scsi kartica na katero bi lahko priklopil karkoli
> drugega, ceprav naj bi pod linux-om neki externi sony-jevi cd-romi delova=
li z
> njo.

Temu bi jaz potem rekel kvazi-SCSI kartica. Scanner je verjetno cisto
pravi SCSI. Edino to mi ni jasno, zakaj pri HPju vztrajajo na vgrajevanju
enega nekvalitetnega SCSI konektorja v svoje scannerje.=20

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist