[ LUGOS ] Mobile IP

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Čet Jan 6 18:34:51 CET 2000

boris.benko na telekom.si wrote:
> Se opravicujem, kaj zate pomeni mobilni IP?
> Ce samo to, da gres z prenosnikom okrog po mrezah, ter se konektas brez
> problema, potem ne morem reci drugega, kot da uporabis DHCP.
Ja, ampak a ni tako, da mora tedaj tudi tista mreza imeti nekje
instaliran DHCP daemon? Tega pa vecina, kjer racunalnik priklopim,
nimajo. In tudi ne morem zahtevati, da bi ga imeli.
Jaz uporabljam notebook v sledecih situacijah:
1) v domaci mrezi dveh racunalnikov (na gatewayu IP_Masquarading, da
tudi notebook lahko gre ven)
2) samostojno (le notebook prikljucen na modem)
3) notebook kot del neke vecje mreze (prikljucen preko HUBa), dostop do
Ineta preko routerja.
Tocka 3 obsega zaenkrat 3 razlicne mreze in vse brez DHCP daemona.
Kaksna bi v tem primeru bila najboljsa resitev za mobilnost? Da mi ne bi
bilo treba vedno v netcfg stimati drugega gatewaya , IPja itd.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist