[ LUGOS ] Mobile IP

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Čet Jan 6 00:06:38 CET 2000

Dejan Beznec wrote:

> Pozdravljeni!
> Zanima me, ce ima mogoce kdo kaksne izkusnje (slabe/dobre strani) s tega
> podrocja. Za Linux sem nasel cel kup implementacij iz raznih univerz
> (New York, Finska, Singapur), tako da kar ne vem kje bi se zadeve lotil.
> Kaj je recimo najbolj stabilno in najbolj prakticno za delo (selitev
> prenosnika po raznih omrezjih)?
> Hvala v naprej!

Se opravicujem, kaj zate pomeni mobilni IP?
Ce samo to, da gres z prenosnikom okrog po mrezah, ter se konektas brez
problema, potem ne morem reci drugega, kot da uporabis DHCP.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676