[ LUGOS ] Benti wintendo.doc in 1250 ...

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Sre Jan 5 22:09:21 CET 2000

> Kaka resitev ? Mogoce kaki fonti SAMO za StarOffice, ki se ne bi razpasli po
> X-ih in slabo vplivali na ostali SW ? Kak hint ?

Ce je samo to, da moras kaj prebrati, potem bi ti svetoval, da vseeno
poskusis z StarOfficem.
Sicer nisem iskal tega, vendar sem nekje naletel na debato, da ljudje
hocejo brati word dokumente pod Linuxom (Solarisom).

So sicer neki readerji, ampak je bilo poudarjeno, da imajo velike tezave
pri branju dokumentov worda, ki je bil shranjen z "quick save" in/ali ce
je dokument poln linkov in slik. Priporocilo nekoga je bil vseeno
StarOffice.

Sicer bom pa komentiral to, da tudi meni posiljajo word dokumente in v
njih vcasih 10 vrstic, ki bi jih lahko tudi prosto natipkali v mail.
Tako da...

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676