[ LUGOS ] Benti wintendo.doc in 1250 ...

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Sre Jan 5 19:17:31 CET 2000

Zivijo !

Saj je to res bolj za kak bla, ampak mogoce kdo ve, kaj narediti ??

Vsake par dni dobim kak .doc file (se huje je z .xls) od primerkov,
ki jim je ASCII nemogoce razloziti. Menda na svetu ni urejevalnika, ki ne bi
znal izvoziti ASCII.... Ampak na svetu je kup ljudi, ki se jim to ne da dopovedati.

Kakorkoli, zelel bi tak file brati (po moznosti kar iz Netscape maila), videti
one 1250 kvake, dopisati kak stavek ali dva in rec vrniti.

RTFMjanje... Slovenski HOWTO... Latin2 mi dela.. ampak 1250@##$@#$@$ ...
Probal AbiWord... probal StarOffice...

Se najblizje mi je ideja, da iz AbiWorda izvozim rtf in potem zamenjam fonte v eno smer,
pocnem kar pac pocnem, pa nazaj... Ampak to je klikanja do nezavesti.

Wintenda pa zato na diske ne bom dajal: znano je, da sirijo slabe vibracije in
da CPUji, ki so jih posiljevali s to SW navlako, delajo malce slabse. Moj dobavitelj
carunalnikov mi za vsakega izda certifikat, da niti za probo ni bil Win gor...

Kaka resitev ? Mogoce kaki fonti SAMO za StarOffice, ki se ne bi razpasli po
X-ih in slabo vplivali na ostali SW ? Kak hint ?

Pozdrav, srecno !

Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist