[ LUGOS ] Traffic meter

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jan 2 17:23:48 CET 2000

On Sun, 2 Jan 2000, Mitja Bezget wrote:

> v bistvu je output shranjen v neki bazi.. potem pa lahko iz tiste
> baze ven vleces stvari z prilozenim clientom (wiplc).

Hm, ja potrasferal in probal... sem bil zadovoljen, sprva... dokler nisem
opazil, da je tista tabela malo cudna, mogoce nisem kaj RTFmjal in je to
ok, ampak...

Prvic ko pozenem, mi pove, da sem naredil z IPjem XX.XX.XX 50 MB prometa,
ko ga pozenem cez pet minut mi pove, da sem z enim drugim IPjem naredil
prav tako 50 MB prometa, zdaj tistega prejsnjega IPja ni vec na spisku...
WTF? Potem se ene trikrat pozenem in je output vsakic malo drugacen....
Tako da mi ni nic jasno... :)

David!
Life. Does it really sucks so bad, or it's just us?

Dodatne informacije o seznamu Starilist