[ LUGOS ] Traffic meter

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Ned Jan 2 15:31:39 CET 2000

hi!
Jas uporabljam wipld.. Kr lepa stvarca pa cisto eazy..
V bistvu ti checkira celi subnet za traffic v PROMISC modeu
(upam da te to ne moti;) .. podpira tudi neki svoj programski
jezik (kao C) in potem si lahko res sfiltriras ven vse kar
hoces in imas za vsako stvar svoj counter.. splaca se ga
pogledat..
Nasel ga bos pa na metlabu..

On Sun, 2 Jan 2000, David Klasinc wrote:
> Zanima me kje obstaja kak soliden traffic meter, ki bi bil sposoben sedeti
> na masini kot daemon recimo in delati v backgroundu, output je lahko cist
> navaden dumb text.

v bistvu je output shranjen v neki bazi.. potem pa lahko iz tiste
baze ven vleces stvari z prilozenim clientom (wiplc).

lp
	Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist