[ LUGOS ] Segmentation fault (core dumped)

Tha MASTER polz na writeme.com
Čet Jan 27 23:13:53 CET 2000

Se mi je zdelo, da bi lahko tole za kaj ponucali.
Segmentation fault je v resnici bug, ki je hujsi od Y2K in
ga noben noce iztrebljati. Gre namrec za zaroto industrijsko-vojaskega
kompleksa zoper ljudstvo.... ;)
> Vedno se mi zgodi, da ko pozenem program (npr. lyx ali octave) dobim
> samo 'Segmentation fault (core dumped)'
To pomeni, da si naletel na bug v programu, knjiznici ali svojem RAMu.
Glede na stabilnost lyxa bi skoraj sumil RAM.

Poskusi recompilati kernel in ce ne dobis errorja 11, ni kriv tvoj racunalnik.
Krivi so bugi v lyxu ali octave ali knjiznicah. Poisci najnovejse verzije.

>... Isti program preveden v Winsih dela. ...
Ena izmed slabosti WINsov je ta, da precej slabo skrbijo za RAM, ki ga
proces sme uporalbjati. To pomeni, da lahko pod WIn poganjas programe,
ki v bistvu izvajajo segment violations (krsitve segmentnega prostora ?),
sistem pa ti tega ne pove, dokler ne
povozis sistema samega. Takrat, ko storis to, ti zadevo javi z modrim
zaslonom.
Kadar windowsom uspe prestreci kako tako napako, ti izpisejo "this program has
performed an illegal operation...". Linux ti napise Segmentation fault.
Da lahko po segfaultu poskusis ugotoviti, kaj je slo narobe, moras vedeti,
kako je izgledal takrat RAM, ki ga je proces zasedal.
To ugotovis z debuganjem core dumpa, ki se nahaja v datoteki 'core', ki se
ustvari ob takem segfaultu.

Upam, da ti tole kaj pojasni.

P.S. A bi tale mail pasal v kak FAQ ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist