[ LUGOS ] Segmentation fault (core dumped)

Jure Zabkar jure.zabkar na guest.arnes.si
Čet Jan 27 20:31:28 CET 2000

Vedno se mi zgodi, da ko pozenem program (npr. lyx ali octave) dobim
samo 'Segmentation fault (core dumped)' sporocilo. Tako lyx kot octave
sta se brez problemov instalirala kot rpm paketa.

Isto se mi zgodi, ce s fort77 prevedem cisto kratek in enostaven
programcek, ki se sicer prav prevede, dela pa ne. Isti program preveden
v Winsih dela. Gre za nekaj vrstic dolg program, ki je prilozen fortranu
v winsih, da lahko stestiras ce vse prav dela...

Imam RH6.1

Ima kdo kaksno idejo kaj bi bilo lahko narobe.

lp
Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist