[ LUGOS ] kak dobr CAD proggy?

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Jan 16 22:21:05 CET 2000

Yo!

On Fri, 14 Jan 2000, Rok Gregoric wrote:

> a ve kdo za kak dobr CAD programcek?

Za kaj nucaš?

VariCAD je dosti blizu AutoCAD-u kar se tiče zmogljivosti ima pa zelo
bogi grafični umesnik :) Če te to ne moti je to tvoj winner :)

Za arhitekte obstaja CYCAS, ki bi se po sami strukturi lahko primerjal z
ArchiCAD-om. Potem obstaja še neka nemška zadeva ki se mi je na prvi
pogled zdela zelo zmogljiva samo se ne spomnim več kako se imenuje.

Daleč najboljša 2D CAD zadeva za strojnike je ME10 (Mechanical
Engineering 10). Zadevo so razvili pri HP-ju (za HP-UX), sedaj pa jo trži
CoCreate (pod okriljem HP-ja) in pred kratkim so na tržišče poslali L0 in inux
port. Če si navajen na AutoCAD vmesnik, te zna to malo zmesti in se ti zdi
ME10 vmesnik sila zapleten, na koncu pa ugotoviš da je sama zasnova boljša
od AutoCAD-a in ko se zadeve navadiš, je produktivnost tudi 25% višja kot
z AutoCAD-om...

Obstaja tudi ena zastonj zadeva, ki si ji reče QCad. Narejena je na osnovi
QT 2.x in je 2D CAD sistem ki bi lahko nekako pariral AutoCAD-u LT. Zadeva
je praktično na začetku razvoja, samo se mi zdi da bo s časom postala kar
močan CAD engine. Zadeva dela z DXF-om, layer-ji so že podprti, ni pa
podpore za skripte. Ni še knižnic elementov, šrafur in podobnih reči.

V glavnem, če si delal v AutoCAD-u bo zate VariCAD, če si arhitekt in veš
kaj je to ArchiCAD potem je odgovor CYCAS, če si strojnik je najboljša
rešitev ME10, za začetnika je pa QCad prava stvar.

Za začetek, če nisi preveč zahteven in delaš 2D potem ti res priporočam
QCad...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist