[ LUGOS ] booterd, vesafb (fwd)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Jan 16 22:23:22 CET 2000

Yo!

On Wed, 12 Jan 2000, Danilo Godec wrote:

> To ima Caldera zato, da pri graficnem boot screenu izpisi lepo zgledajo.
> Nic vaznega.

Booterd init skripta isce v dmesg logu tocno dolocen spremenljivko in to
je fb mode 640x480x4bpp. Ce tega ne najde ker si ti pac izbral
640x480x8bpp recimo, booterd naredi bail out.

Se mi pa zdi, da je jedro 2.2.10, ki pride s COL 2.3 malce predelan, ker
jez z originalnim 2.2.10 in 2.2.13 nikakor nisem mogel dobiti fb mode-a
247, s prilozenim jedrom pa je zadeva delovala?!?!?!

> Caldera za to uporablja vga=247.

Ja, poglej si .config od 2.2.10, ki pride zraven in uporabi vse opcije za
fb ki jih uporablja privzeto jedro (tudi podporo za 4bpp).

V jedru 2.2.13 je nek nov support za 640x480x4bpp, ki meni lepo deluje,
vendar v dmesg log izpise console type malo drugace zato ga booterd ne
prepozna.

Predlagam ti, da z dmesg komando pogledas v katiri fb mode ti pade zadeva,
poeditiras booterd init skripto, da se bo nanasala na ta mode in zadeva bo
delovala...

Btw ta nova varianta fb-ja, ki se imenuje 16 color console ali nekaj
podobnega se meni avtomatsko zazene ob bootu pa lahko v lilo.conf za vga
opcijo vpisem karkoli. V glavnem v vsakem primeru se zazene 640x480x4bpp.

> /usr/src/linux/Documentation/fb/vesafb.txt

Dragi Danilo, ce mi iz tega dokumenta lahko preberes vga vrednosti za
4bpp, 2bpp in mono variante fb konzole ti bom vecno hvalezen :) namrec v
tem dokumentu so podatki samo za 8bpp...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist