[ LUGOS ] Dial-in v lokalno omrežje prekoLinux-a

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jan 5 10:45:33 CET 2000

Howdy!

On Wed, 5 Jan 2000, Andrej Mrsek wrote:

> Moje vprasanje se nanasa na povezovajne preko modemske ali pa ISDN
> povezave iz nekega racunala (najverjetneje bo to notesnik z winsi) v
> lokalno omrezje. V lokalnem omrezju je Linux kot streznik (samba, proxy,
> dostop do Interneta s PPP in preko IP masq, ipd, ...) in ostali win
> odjemalci.

[ snip ]

> Pregledal sem ze kar nekaj howto-jev (ppp, mgetty, )

No, potem pa ze vse ves. ppp servis je 'horizontalne' narave, torej ni
para client/server, ampak sta enakovredna. Ce imas stvar porihtano, da
lahko delas dial-out, potem bo vse lepo delovalo tudi za dial-in. Edina
razlika je ta, da pri dial-in opcijah za PPP ne smes imeti opcije
'defaultroute'.
Podobno velja za CHAP ali PAP avtentikacijo.

Malo zabave bos imel le z mgetty in auto-ppp opcijo. Ampak ni tezko.

Peace!
  Mkx