[ LUGOS ] Dial-in v lokalno omrežje preko Linux-a

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Sre Jan 5 08:23:07 CET 2000

Pozdravljeni !

Moje vprasanje se nanasa na povezovajne preko modemske ali pa ISDN
povezave iz nekega racunala (najverjetneje bo to notesnik z winsi) v
lokalno omrezje. V lokalnem omrezju je Linux kot streznik (samba, proxy,
dostop do Interneta s PPP in preko IP masq, ipd, ...) in ostali win
odjemalci.
Dodal bi se en modem (po vsej verjetnosti ne bo modem ampak ISDN TA), ki
bi bil namenjen samo temu. Sedaj pa me zanima kaj je potrebno storiti,
da bo to delalo (ne rabim navodil, ce kdo ve za kak link kje je to
opisano bi bil zelo hvalezen). Zazeljeno bi bilo, da bi ob prijavi bila
kaksna avtorizacija.
Pregledal sem ze kar nekaj howto-jev (ppp, mgetty, )

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist