[ LUGOS ] kppp + pppd

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Čet Jan 20 07:49:14 CET 2000

Hi

> Ne vem no, vsi imate vsaj P VIII 45687MHz pa 45086754MB rama ampak vsi
> nalagate module 'on demand'. V čem je problem? Vam primanjkuje rama. Pa
> daj za božjo voljo človek naloži te module ob zagonu mašine, saj ti že
> proces 'on demand' nalaganja modulov požre več procesorskega časa in rama
> kot pa sam modul.

Pa saj to se dogaja tudi ce imam module nalozene ob zagonu masine ali pa ne.
Danes ponoci pa sem ugotovil da se to dogaja samo z jedrom 2.2.13. Poizkusil
sem bootati z 2.2.10 in 2.2.12 pa teh problemov ni bilo. Sedaj ne vem ce se to
dogaja samo zaradi jedra ali pa zaradi patcha za DVD, ki sem ga dodal jedru
2.2.13 vceraj. Bom pa danes poizkusil se jedro 2.2.14 in bom videl kako deluje
s tem.

Lep pozdrav

--
Davor Guttierrez