[ LUGOS ] kppp + pppd

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Jan 19 22:36:25 CET 2000

Yo!

On Wed, 19 Jan 2000, Davor Guttierrez wrote:

> PPP nalozim kot modul in ko hocem zagnati kppp, mi izpise da nimam podpor9tose za
> PPP niti v jedru niti kot modul in naj to javim administratorju ali pa naj
> jedro prevedem s podporo za PPP.

Hehe :) si javil administratorju? :)

> Ce dam ok oz. naprej gre naprej in na internet se lahko povezem brez problemov.
>
> Napaka ni nic posebnega, razen tega da se pojavi ta napis. Toda je pa malo
> moteca, se je komu ze to pojavilo in ve kako to popraviti?

Ne vem no, vsi imate vsaj P VIII 45687MHz pa 45086754MB rama ampak vsi
nalagate module 'on demand'. V čem je problem? Vam primanjkuje rama. Pa
daj za božjo voljo človek naloži te module ob zagonu mašine, saj ti že
proces 'on demand' nalaganja modulov požre več procesorskega časa in rama
kot pa sam modul.

Ne rečem če bi imel eno bogo 386ko s 4MB rama in bi bilo 'on demand'
nalaganje/odlaganje modulov smotrno...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist