[ LUGOS ] cluster !

Gregor.Pipan na ijs.si Gregor.Pipan na ijs.si
Ned Jan 16 16:11:26 CET 2000

On Sat, Jan 15, 2000 at 11:56:12PM +0100, Boris Benko wrote:
> [...]

Beowolf = projekt na nasi, cilj poveziti neumne node, da se
znajo zbutati poiskati IP etc,

nima nic skupnega z racunanjem (ce se motim me prosim popravite)

> Uporabis lahko nekaj, kar je pod standardom MPI. Jaz sem uporabil LAM,
> vendar so za LAM takrat nekako opuscali vzdrzevanje in ni bil vec in.
> Poisci na Altavistmi: Local area multicomputer, message passing
> interface

hmmm, jaz bi uporabil (oziroma sem) MPICH implementacija MPI standarda
veliko bolj enostavna za uporabo, in ce jo uporabljas v pravih sistemih
cisto OK.

ce imas matricen problem si poglej ZPL - Z parallel language,
ce ne najdes na mrezi povej

vse je zastonj.

samo node moras nainstalirati :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist