[ LUGOS ] cluster????

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jan 15 23:56:12 CET 2000

> Beowolf :-). Kako zadevo postavit ti pa zal ne morem povdati, ker se s tem
> nisem ukvarjal. Kakor vem so pa pri Agendi nekaj delali na tem.

Uporabis lahko nekaj, kar je pod standardom MPI. Jaz sem uporabil LAM,
vendar so za LAM takrat nekako opuscali vzdrzevanje in ni bil vec in.
Poisci na Altavistmi: Local area multicomputer, message passing
interface

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676