[ LUGOS ] nekaj vprasanj

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jan 23 23:46:24 CET 2000

On Sun, 23 Jan 2000, Milan Gabor wrote:

> Tako da ne vem, zakaj tebi ne bi delovalo. Ker po moje je suspend
> odvisen cisto od BIOSA in nima zveze z apmdje. Tudi prejsnji notic je
> deloval lepo s suspendom.

Po mojem se miski zmesa, ker je vmes izklopljena... Hardversko... :) Imajo
Xi kako moznost na novo zagnat misko? Da bi ji dopovedal da se nanovo
resetira...

Hmm, mogoce bi pa lahko....

Delajo Xi direktno z misko? Kak tip miske imas nastavljen?

Probaj tole:

Pozeni gpm z opcijo -R in ti bo naredil /dev/gpmdata

Potem pa v XF86Config:

Section "Pointer"
    Protocol    "Busmouse"
    Device      "/dev/gpmdata"
EndSection

Ko pride computer iz suspenda probaj ali miska dela... ce ne, killall -9
gpm;gpm -R ... blaah blaah

Hope this helps...

David!
What is this? Some kind of a joke? Oh, it's Windows...

Dodatne informacije o seznamu Starilist