[ LUGOS ] nekaj vprasanj

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Ned Jan 23 21:42:19 CET 2000

On Sun, 23 Jan 2000, you wrote:

> Z odgovorom ti sicer ne morem postreci, zanima pa me kaj vse si storil,
> da ti suspend sploh dela do te mere?
> Meni se namrec pravilno suspendira (pojavi se okno, da snema RAM na disk
> itd.) Ko konca se ugasne. Po ponovnem zagonu pa se racunalnik ustavi po
> tem ko izpise verzijo BIOSa.
> Apmd je zastartan, tako da v tem ni napaka.

Hi!
Jaz mam Gericoma 200 MHz AMDja in SoftSystem bios. Programcic ki pride poleg
ima zahtevo, da ce zelis narediti novo particijo za suspend, moras imeti na
disku 0 particij :( To pomeni, da sem skoraj cel vikend porabil za ghosta in pa
kopiranje z diska in nazaj na njega. Ampak stvar sedaj deluje. Meni norlmalno
procesi laufajo naprej in tudi zbudi se po restartu. Po moje tudi ce apmdja ne
bi mel zastartanega, kar sem pred minutko sprobal se mi tudi vrne v normalno
stanje, le da je miska celi cas v zgornjem desnem kotu in se ji dobesedno mesa
:(

Tako da ne vem, zakaj tebi ne bi delovalo. Ker po moje je suspend odvisen cisto
od BIOSA in nima zveze z apmdje. Tudi prejsnji notic je deloval lepo s
suspendom.

lp,
MIlan

Dodatne informacije o seznamu Starilist