[ LUGOS ] Traffic meter

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Jan 3 21:27:09 CET 2000

On Mon, 3 Jan 2000, Mitja Bezget wrote:

> wipld detecta tudi spremembe ipjev.. Je mozno da je tista masina
> spremenila ip? Morda kak dhcp, bootp? Ali pa virtual hosti.. mozno
> je da ga je to zmotilo (less likely)..

Ne, ni to. Sem sure...

> Promet se ti pojavlja na dveh ipjih tudi ce imas nastelan gateway..
> Na gatewayu imas pol pod received, kar so vse masine v subnetu sendale
> (summa) .. Najbrz ni to, ker ti je prejsni ip izginil.. Z kakimi parametri
> si pognal wiplc? kaki mas conf file?

en in isti promet se mi pojavlja na vecih IPjih, ne na gateway in se enem
ampak na enih stirih, ki niso med sabo povezane... in to se spreminja iz
minute v minuto..

> Kako drugacen? Ce so zelo druge cifre pol je masina najbrz mela dosti
> prometa...

Drugacen tako, da se cifre 100% razlikujejo med sabo... Enkrat je na enem
IPju 1.4MB prometa, cez pol minute ga ni vec in je na nekem drugem 1.4 MB
prometa, kjer je prej blo 0.5kB prometa... Tko... zlo cudne stvari se
dogajajo... Oz, so se dogajale... Sem ze zbrisal.. ;>

David!
SCSI  -- System Can't See It

Dodatne informacije o seznamu Starilist