[ LUGOS ] Traffic meter

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Pon Jan 3 18:45:33 CET 2000

hi!

On Sun, 2 Jan 2000, David Klasinc wrote:
> Prvic ko pozenem, mi pove, da sem naredil z IPjem XX.XX.XX 50 MB prometa,
> ko ga pozenem cez pet minut mi pove, da sem z enim drugim IPjem naredil
> prav tako 50 MB prometa, zdaj tistega prejsnjega IPja ni vec na spisku...
wipld detecta tudi spremembe ipjev.. Je mozno da je tista masina
spremenila ip? Morda kak dhcp, bootp? Ali pa virtual hosti.. mozno
je da ga je to zmotilo (less likely)..

Promet se ti pojavlja na dveh ipjih tudi ce imas nastelan gateway..
Na gatewayu imas pol pod received, kar so vse masine v subnetu sendale
(summa) .. Najbrz ni to, ker ti je prejsni ip izginil.. Z kakimi parametri
si pognal wiplc? kaki mas conf file?

> WTF? Potem se ene trikrat pozenem in je output vsakic malo drugacen....
> Tako da mi ni nic jasno... :)
Kako drugacen? Ce so zelo druge cifre pol je masina najbrz mela dosti
prometa...

lp
	Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist