[ LUGOS ] SMB in porti

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pon Jan 31 13:28:09 CET 2000

On Mon, Jan 31, 2000 at 12:56:09PM +0100, Matjaz Terpin wrote:

> Saj lahko naredite IP/IP tunneling. Vem da obstaja, preizkusil pa ga
> še nisem.
>
> Lahko naredite VPN... Tudi to obstaja (tudi freeware za linux).
> URL-ja trenutno ne poznam, ker sem predaleč od svojih bookmarkov.

Oba daemona (v sklopu sambe - smbd, nmbd) sprejmeta parameter -p port,
ki sluzi temu, da se daemon obesi na dani port, to je pa tocno to,
kar bi Damjan rad. Tezava bo samo z windows uporabniki, ker je tam
verjetno malce tezje premakniti port, na katerem dela microsoft networking.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist