[ LUGOS ] SMB in porti

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Jan 31 12:56:09 CET 2000

On Mon, 31 Jan 2000, Damjan Cvetko wrote:

> Helou..
> Mam eno vprasanje. Nas kabelski ponudnik nam je zapru vse NetBIOS porte
> (137,138,139 tcp in udp) zdaj me pa zanima kako bi zadevo spravil na drug
> port. Veliko uporabnikov ima (kot jaz) linux masinco priklopljeno na kabel
> in potem na drugem ethju svoj localnet. Je mozno nekako postavit SMB
> server, ali katerokolidrugo zadevsno, in tako broadcatat ter se pogovarjat
> na drugih portih?
> Ali je mozno file sharing spravit na popolnoma na IPX? V tem primeru se
> naredi "mrezo" ipxtunnel-erjev.

Saj lahko naredite IP/IP tunneling. Vem da obstaja, preizkusil pa ga
še nisem.

Lahko naredite VPN... Tudi to obstaja (tudi freeware za linux).
URL-ja trenutno ne poznam, ker sem predaleč od svojih bookmarkov.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si