[ LUGOS ] prijava na COL 1.3

Aleš Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Ned Jan 23 17:55:35 CET 2000

> Ali uporabljas xdm (graficno prijavljanje)?

Ne, uporabljam tekstovno prijavljanje.
.

> Kako mislils "noce mi delati swap-a" ?
> Tovrstno obnasanje rado kaze na tezave s strojno opremo.

Mislim, da mi ga noče uporabljat. Za swap sem namenil 104MB, pri namestitvi
ga najde , ampak ko sistem teče je swap neuporabljen. Uporaba=0%

> ---
>
> Kaj si pa nazadnje pocenjal, ko je "login" prenehal delovati?
> Ali si se kdaj prijavil kot root preko telneta?

Nazadnje sem se igral s spletnimi stranmi.
Kot root se nisem nikoli prijavil prek telneta.

> --
> best regards,
> Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist