[ LUGOS ] prijava na COL 1.3

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Jan 23 17:11:43 CET 2000

Zivjo Ales.

On Sun, 23 Jan 2000, Aleš Jerman wrote:

> Ve kdo zakaj mi je prijavni programček odpovedal? In sicer računalnik sem
> proval več krat rebootat, ampak nič ne pomaga. Sistem se boota do tam, kjer
> bi se mi moralo izpisat:
> login:
> password:

Ali uporabljas xdm (graficno prijavljanje)?

> Ta problem se pojavlja pri lokalni prijavi in telnetu, pri FTP-ju tega
> problema ni.

Ker imas racunalnik na inetu obstaja nevarnost, da ti je nekdo vdrl v
racunalnik in kaj pokvaril, ko je zelel nadomestiti login.
Koliko je to verjetno ali ne ti zal ne morem povedati ker se s tovrstnimi
zadevami ne ukvarjam.

> Pa še en problem  na COL 2.3. Noče mi delat swap, in mi na PII300 dela zelo
> počasi in večkrat zablokira.

Kako mislils "noce mi delati swap-a" ?
Tovrstno obnasanje rado kaze na tezave s strojno opremo.

---

Kaj si pa nazadnje pocenjal, ko je "login" prenehal delovati?
Ali si se kdaj prijavil kot root preko telneta?

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist